JOM Buat duit di clickbank! (artikel VERSI SEMPOI)

Posted by erie | | Posted On Wednesday, October 5, 2011 at 8:32 AM

Hi kawan-kawan, hari ni aku nak share something yang best pasal buat duit secara online iaitu melalui CLICKBANK!

Apa tu clickbank? korang nak tau tak? Clickbank ni ialah laman web pemprosesan bayaran secara online, tak silap aku ada 30 000 transaksi jual beli dalam sehari.. dan kebanyakan produk-produk clickbank senang nak dijual! oleh itu kita boleh ambik kesempatan ini dengan menjadi egen affiliate untuk produk-produk di clickbank..

Korang pergi jer kat clickbank marketplace kemudian pilih jer mana-mana produk yang korang suka pastu promosikan jer produk tu :D hehehe... tapi korang kene tahu nak buat duit clickbank ni bukan satu perkara yang mudah oleh itu aku akan berkongsi sedikit tips untuk korang promosikan produk clickbank ni dengan cara yang betul.

korang gunakan promosi berbayar seperi google adoword ke, banner advertising ke, kalau guna cara percuma pulak macam pemasaran artikel & pemasaran video. tapi of course la kalau guna cara percuma ni lambat sikit hasilnya & kebanyakan orang mudah putus asa.. dah nama teknik free kene la buat betul-betul sampai dapat hasil.. nak cepat guna je la pemasaran berbayar tapi untung rugi tu tanggung sendiri la yer.. hehehe..

Tapi kalau korang baru nak mula, aku sangat sarankan gunakan teknik percuma dahulu la yer.. walaupun teknik ni hasilnya lambat tapi kesannya akan berpanjangan sehingga tempoh bertahun-tahun. AKu sangat galakkan korang dapatkan produk dari sorang mamat ni.. orang panggil di Zyan.. dia ni affiliate clickbank.. aku tengok income dia boleh tahan gak.. kalau korang tak caye korang pergi website die kat sini >>> http://www.teknikclickbank.com/hop.php?ref=erie

Comments:

There are 0 comments for JOM Buat duit di clickbank! (artikel VERSI SEMPOI)

Post a Comment