Langsir

Posted by erie | | Posted On Thursday, October 29, 2009 at 9:09 AM






Projek seterusnya pasang langsirla. lampu dah pasang langsir baru nak pasang. Tu gambar kat atas tgh pasang langsir ,bukan aku yang pasang orang kedai langsir la pasang. Nama kedai langsir tu fully certain. Aku ambik yang biasa jer. kaler brown ikut tema rumah aku. Atas gambar kat tingkap hall rumah . gambar gelap sikit sebab kamera handphone jer pakai. Aku surver 2 jer kedai langsir .Kedai yang mula-mula aku pergi nak 5 ribu .Nak termuntah aku dengar .Kedai kedua aku pergi kira puas hati banyakla. Harga 2 ribu jer boleh dapat langsir yang sama cantik dengan kedai yang 1st aku pergi. Terus jer order,malas nak pening2 kepala cari kedai lain. Kat Hall utama aku ada pasang roman blank pasal ada tingkap kurus. Aku rasa macam tak sesuai jer buat langsir biasa.




















Comments:

There are 0 comments for Langsir

Post a Comment