Rumah burung

Posted by erie | | Posted On Saturday, February 20, 2010 at 2:17 AM


Hari ni aku cuba nak buat rmh burung.Bukan aku nak bela burung.Cuma sbgai langskap jer. tgk mcm senang jer nak buat. Susah jugak nak buat.Tool pulak takde. Aku potong kayu pakai gergaji besi jer. Lmbat giler potong. Berpeluh jugak dibuat nye. Kalau ade mesin gergaji lagi senang nak buat. Rumah burung ni memang sendirian berhad.Tak tau la mcm mane bntk rumah burung ni bila siap nanti.


Tgh buat tempat burung bertenggek

Drill untuk masukkan skru.Lubang bulat tu pakai pahat jer. Tgk dari jauh cantik jer bulat nya. Klu tgk dekat tak berape bulat. Aku belum touch up lagi tu.

Skru habis pulak . Tak dapat nak pasang atap ari ni



Comments:

There are 0 comments for Rumah burung

Post a Comment