Bocor

Posted by erie | | Posted On Saturday, June 20, 2009 at 10:22 PM


Sebelum aku nak design rumah ni aku check ada bocor kat siling bilik air utama.Aku punsuruh pemaju betulkan Lama jugak la nak repair.Sebulan lebih baru ok bilik air tu. Kat luar rumah pun ada retak-retak sikit .Tu yang bercorak rumah aku bila pemaju repair rumah . Kat dalam pun ada jugak sikit. Sekarang dah ok dah. Sebelum buat apa-apa aku nak pastikan tak ada masalah. Nanti dah masuk barang susah pulak baiki.

Comments:

There are 0 comments for Bocor

Post a Comment