rumah baru

Posted by erie | | Posted On Monday, June 15, 2009 at 8:00 AM


Rumah ni dah lama jugak aku beli bulan 1 tahun 2008.Bulan 5 baru dapat kunci .Tapi tak buat apa-apa pun. . Setahun Jugak rumah ini tak di upgradekan. Cuma pasang letrik dengan air jer. Itu pun pemaju yang suruh pasang kalau tak harga naik. Aku redah jer beli rumah ni. Kalau beli lambat-lambat nanti harga rumah naik. Dah beli rumah ni kene bajet la dalam aku punyaer perbelanjaan. Tak kisah laa yang penting salah satu impian aku dah tercapai.Hehe....

Comments:

There are 0 comments for rumah baru

Post a Comment